Eilisillan treenien aiheena oli: Näin pilaat kaiken mitä olet opettanut. Olin ihan koomassa, ois pitänyt jättää treenaamatta kokonaan. Mut eihän paska ohjaaja sellaista tajua tietenkään.

Aloitin sitten tunnarilla ja tajusin et kupit kotona. Liisa ehti viedä kapulat, joten ajattelin sit katsoa kylmiltään mitä tekee. Ja siis kuka muu on näin ääliöidiootti?! Sanoin Liisalle, että näin ei sit -todellakaan- kannata tehdä. No Pop etsi kyllä, nosti väärän ja bongasi sit oman pallon maasta. Hohhoijaa. Jätettiin sitten tähän tämä. Jos jotain päivänsädettä tahtoo leikkiä, voi todeta, että ohjaaja ei sentään jatkanut tumpelona ja osasi lopettaa. Ja syyttää VAIN itseensä.  Koira oli onneksi niin kuutamolla, etten usko minkään enää edes menneen pilalle. Joten olen pohjalla, nyt pitää alkaa oikeasti treenaamaan tätä,

Mut ei näissä treeneissä toki sössitty vain yhtä liikettä kun voi toisenkin sössiä. Tehtiin ruutua ja nyt Poppis kiersi vasemman etumerkin kautta ruutuun. ei ollut ruutunauhoja ja luulen että se mallasi siinä niinku samalla merkkiä ja ruutua. No tein pari suoraan palloo, niin meni oikein sisälle.

Ja en toki ollut niin viisas, että olisin kahteen vielä lopettanut, kun aina voi sösiä kolmekin! Tehtiin ohjattua ja ensin merkki, ok, ja sit kapulat ja sit mni kapuloille. No ei siinä mitä otettiin uudestaan ja sit sujui. Tässä sentään sen hyvä, että a) ei karannut keskelle b) kun oli oikeassa kohdassa, osaa suunnat.

Loppuun vähän seuraamista, se sujui ihan suunnilleen jees.

Ennen omia yhden ryhmän mukana paikkaistuminen - kävin piilossa - ja oli pallo. Makuussa pitkä aika ja olin aika paljon piilossa, kääntyi lonkalle ja taisi laittaa päänkin maahan. Tässä vaiheessa olen tuosta rentoudesta tyytyväinen, kohta voi alkaa sit vähän skarppaamaan. Mulla itsellä on olo, että se pysyy ja se on mulle tärkeintä. Nyt.

Oli vähän helvetin huonot treenit. Onneksi tämä fiilis oli vain mulla, Pop oli onneksi POP - eli en nyt kaikkea pilannut!

Nyt mennään viikonloppuna Korrien valmennukseen Varkauteen. Ja maanantaina alkaa uusi elämä! Teen loppuvuodelle treenisuunnitelman ja asetan tavoitteet. Ja sitten jatkan sillä viikkoteemasysteemillä, koska se toimi hyvin. Ja sitten seuraaminen, kaukot ja tunnari tulevat tehotreeniin.

Huonon ohjaajan tavoite on kehittyä kelvolliseksi.