Eilen illalla hallilla treenit ihan vaan kahdestaan Poppisen kanssa. 

Seuraamisen liikkeelle lähtöä. Toivottavasti tässä on jotain näytettävää perjantaina... Minun mielestä se on nyt parempaa. Ruutu  oli selvästi paha häiriö kun siihen suuntaan mentiin, mutta alkoihan se sitten toimia. Sitten maahanmenoja ja luoksetulo. Nämä ok, pitää välillä muistaa tuota maahanmenoakin treenailla ja palkkailla.

Isolla metskulla noutoa - ensin paikallapysymisestä palkaten ja sitten nouto. Sitten tein sellaisen, että nostosta stop ja ruutuun ja sieltä sitten minun luokse. Hienosti kuunteli ja kapula pysyi suussa :) Lopuksi vielä pitoa, että pää pysyy oikeassa asennossa ja ote oikeana sivulla.

Ja koska se ruutu siinä nyt kerta oli, niin vielä muutama sellainen, että Pop meni ruutuun toiselta laidalta kenttää (minä  olin siis toisessa laidassa) ja sitten jätin sen taakseni ja Pop ohitti minut mennessään ruutuun. Olen nyt ollut tosi tyytyväinen siihen, että Pop kuuntelee käskyt hyvin ja eikä se mene halpaan vaikka tekisi hyvinkin eri variaatioilla juttuja. Yksi ruutu oli myös niin, että se metsku jäi ruudun lähelle ja meni silti sinne ruutuun :)

Ja tehtiin vielä pari kaukoa maa-istupalkka. Kivat treenit :) Kotiin kävellessä ihmettelin, että kylläpä ihmiset lämmittää takkoja ja saunoja kun oli niin voimakas savun haju. Eikä edes taloja ihan siinä vieressä. Kotiin tultua luin netistä, että siitä hallin läheltä oli omakotitalo palanut ihan poroksi :(